REKLAMA
Znaleziono 3929 wyników
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
[małopolskie] Tarnów: Wiadukty do przebudowy – harmonogram pracartykuł
Pokaż artykuł
[małopolskie] Tarnów: Wiadukty do przebudowy – harmonogram prac
Rozpoczęły się remonty wiaduktów kolejowych przeprowadzane przez PKP PLK, w ramach projektu "Moderni...
Koleją na Warmię i Mazury. Jest wariant inwestorski dla linii Ostrołęka – Łomża – Pisz – Giżyckoartykuł
Pokaż artykuł
Koleją na Warmię i Mazury. Jest wariant inwestorski dla linii Ostrołęka – Łomża – Pisz – Giżycko
Pełnomocnik rządu ds. CPK Maciej Lasek zatwierdził wybór wariantu W14 jako wariantu inwestorskiego dla linii kolejowej nr 29 na odcinku Ostrołęka – Łomża – Pisz – Giżycko. Co ważne, przebieg ten na podstawie badań ankietowych uznawany był za najbardziej preferowany przez mieszkańców. Charakteryzuje go m.in. powstanie dwunastu nowych punktów obsługi podróżnych oraz wykorzystanie istniejącej linii kolejowej na odcinku Ostrołęka – Śniadowo – Łomża. 
W Poznaniu rozpoczęła się seryjna produkcja hybrydowego Volkswagena Caddyartykuł
Pokaż artykuł
W Poznaniu rozpoczęła się seryjna produkcja hybrydowego Volkswagena Caddy
Globalny koncern motoryzacyjny Volkswagen stawia na Polskę i Poznań, rozpoczyna produkcję hybrydowego Volkswagena Caddy. VW Caddy to jeden z liderów w swoim segmencie. Od ponad 20 lat jest produkowany wyłącznie w zakładzie Volkswagena w Poznaniu, skąd trafia na rynki całego świata. Tylko w zeszłym roku z fabryki w stolicy Wielkopolski wyjechało prawie 87 tysięcy modeli Caddy 5. Teraz dołącza także model hybrydowy tego popularnego modelu.
Kolej Aglomeracyjna Zagłębia Miedziowego będzie przebiegać przez polkowicką strefę ekonomicznąartykuł
Pokaż artykuł
Kolej Aglomeracyjna Zagłębia Miedziowego będzie przebiegać przez polkowicką strefę ekonomiczną
Nie przez centrum miasta, a przez polkowicką strefę ekonomiczną będzie przebiegać Kolej Aglomeracyjna Zagłębia Miedziowego. Wariant rekomendowany do realizacji będzie tematem ostatniego spotkania z cyklu konsultacji kolejowych. Spotkanie zaplanowano na 13 września w siedzibie Uczelni Jana Wyżykowskiego w Polkowicach.
Prywatna polska firma chce uruchomić przyspieszone połączenia kolejowe Poznań - Wrocławartykuł
Pokaż artykuł
Prywatna polska firma chce uruchomić przyspieszone połączenia kolejowe Poznań - Wrocław
Prywatna polska firma chce wozić pasażerów na trasie kolejowej z Poznania do Wrocławia co godzinę. Spółka SKPL Cargo z woj. wielkopolskiego złożyła 1 października 2024 r. wniosek do Urzędu Transportu Kolejowego (UTK) o pozwolenia na prowadzenie 16 par pociągów na trasie Poznań Główny - Wrocław Główny. Znamy więcej szczegółów i proponowany dokładny rozkład jazdy.
Koleją z Tarnowskich Gór i Zawiercia bezpośrednio na lotnisko. Trwają prace na linii 182artykuł
Pokaż artykuł
Koleją z Tarnowskich Gór i Zawiercia bezpośrednio na lotnisko. Trwają prace na linii 182
Od początku roku trwają prace budowlane związane z rewitalizacją linii kolejowej nr 182 Tarnowskie G...
Architektura parkowa - ławki, kosze, donice parkowefirma
Pokaż firmę
Architektura parkowa - ławki, kosze, donice parkowe
Wolsztyn, ul. Garbarska 6/3
PKP PLK SA zwiększą bezpieczeństwo na ponad 40 przejazdach kolejowo-drogowych artykuł
Pokaż artykuł
PKP PLK SA zwiększą bezpieczeństwo na ponad 40 przejazdach kolejowo-drogowych
Wyższy poziom bezpieczeństwa na styku torów z drogami zapewnią nowe urządzenia przejazdowe na ponad 40 przejazdach kolejowo-drogowych w województwie wielkopolskim, lubuskim i łódzkim. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały dwie umowy na wymianę systemów zabezpieczeń. Inwestycja, łącznie za ok. 41 mln zł (netto), jest finansowana ze środków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO).
Linia kolejowa E30 na odcinku Kraków Główny Towarowy - Rudziceinwestycja
Pokaż inwestycję
Linia kolejowa E30 na odcinku Kraków Główny Towarowy - Rudzice
Kraków, Śródmieście
Piętnastu wykonawców w przetargu na projekt i budowę bocznicy kolejowej CPK artykuł
Pokaż artykuł
Piętnastu wykonawców w przetargu na projekt i budowę bocznicy kolejowej CPK
Siedem firm i osiem konsorcjów znalazło się wśród podmiotów, które chcą zaprojektować i wybudować bocznicę kolejową CPK. Spółka otworzyła dziś oferty w przetargu i rozpoczęła ich analizę przed wyłonieniem wykonawcy. Bocznica kolejowa, będąca elementem infrastruktury niezbędnej do funkcjonowania Lotniska CPK, powstanie najpóźniej pod koniec 2029 roku na północny - zachód od lotniska. Wartość zamówienia to blisko 300 mln złotych brutto.
Wrocław i Pragę połączy kolej dużych prędkości? Czesi przystępują do analizy opłacalności tej inwestycjiartykuł
Pokaż artykuł
Wrocław i Pragę połączy kolej dużych prędkości? Czesi przystępują do analizy opłacalności tej inwestycji
Czeski Zarząd Infrastruktury Kolejowej (Sprava Żeleznic) rozpisał przetarg na sporządzenie studium w...
Janów Lubelski i Biłgoraj zyskają połączenia kolejowe z Lublinemartykuł
Pokaż artykuł
Janów Lubelski i Biłgoraj zyskają połączenia kolejowe z Lublinem
Janów Lubelski i Biłgoraj zyskają połączenia kolejowe z Lublinem. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały umowę na opracowanie dokumentacji projektowej wraz z nadzorem autorskim dla budowy nowej linii. Dokumentacja za ponad 23 mln zł netto będzie zrealizowana w ramach rządowego „Programu Uzupełniania Lokalnej i Regionalnej Infrastruktury Kolejowej Kolej Plus do 2029 r.”.
REKLAMA